تاریخ انتشار:۲۲:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
در منطقه سرابید یاسوج ایجاد می‌شود
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث نخستین پایگاه اطفای حریق کهگیلویه و بویراحمد به نام زنده‌یاد هوشنگ نادری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عزت‌الله بهشتی‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نیازی که جنگل‌ها و مراتع استان برای تسریع در اطفای حریق با تجهیز به پایگاه هوایی اطفا حریق دارند، اظهار کرد: سالانه وسعت زیادی از جنگل‌ها و مراتع استان در آتش می‌سوزند.

وی با بیان اینکه باید از هرنظر خود را برای جلوگیری و پیشگیری از آتش‌سوزی‌ها تجهیز کنیم، افزود: نخستین پایگاه هوایی اطفا حریق در استان ایجاد می‌شود.

این مسؤول با بیان این که پایگاهی دیگر در شهرستان کهگیلویه در آینده احداث خواهد شد، افزود: با راه‌اندازی این پایگاه بسیاری از مشکلات ما برای خاموش کردن آتش‌ جنگل‌ها و مراتع کم خواهد شد.

بهشتی‌فرد گفت: برای گرامی‌داشت خاطره و یاد همکارمان زنده‌یاد هوشنگ نادری این پایگاه به نام وی به ثبت می‌رسد.

وی محل ایجاد این پایگاه را منطقه سرآبید فیروزآباد از توابع یاسوج ذکر کرد و گفت: برای تکمیل و تجهیز این پایگاه هوایی 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل منابع طبیعی استان زیربنای این پایگاه را 420 مترمربع عنوان کرد و گفت: تاکنون 260 میلیون تومان هزینه آن شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.