کد خبر: ۱۰۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
هشداری برای استاندار و برخی فرمانداران در کهگیلویه و بویراحمد/
عصر دنا: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تغییرات در حد کم در سطح استانداران و فرمانداران خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه نشست معاونان سیاسی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور در پاسخ به این سؤال که پس از نامه احمدی‌نژاد درباره انتخابات ریاست‌جمهوری، آیا ایشان فعالیت‌های انتخاباتی در شهرستان‌ها داشته است، گفت: ایشان آن موقع هم آن چنان فعالیت انتخاباتی نداشته و سخنرانی‌های وی با عناوین دیگری بوده است.

وی افزود: هیچ گزارشی دال بر فعالیت زودهنگام انتخاباتی ریاست‌جمهوری به دست ما نرسیده است.

به نوشته تسنیم، مقیمی درباره سرنوشت استاندار اصفهان و اینکه آیا فرد جدیدی برای این استانداری انتخاب شده است یا خیر؟ گفت: هر زمانی دولت درباره انتخاب استاندار تصویب کند ما هم بلافاصله از طریق رسانه‌ها آن را اعلام خواهیم کرد.

 معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: تغییرات در حد کم در سطح استانداران و فرمانداران خواهد بود. بعضی از این تغییرات بنا به ارزیابی‌های وزارت کشور است و برخی نیز به درخواست خود آنان صورت می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مح طلاسرسیاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
خخخخخخ.بگه بینم کی عوضش ایکنی. دوسال هی ایگوی.خخخخ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.