کد خبر: ۱۰۳۰۴
تاریخ انتشار:۱۱:۵۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
عصر دنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ایران به دنبال این هستند که زنان ما را به سیاه‌چال شرقی و غربی بکشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سردار محمد رضا نقدی پیش از ظهر چهارشنبه در اولین کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه شهدای زن اظهار کرد: دشمن درصدد این است که زنان ما در عرصه های اجتماعی حضور نداشته باشند.

وی افزود: ملت و زنان ما بیدار هستند و هیچ وقت فریب آنها را نخواهند خورد.

نقدی همچنین گفت: کشورمان هفت هزار شهید زن تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که این شهدا همچون ستارگانی در کهکشان نورافشانی می کنند.

نقدی به نقش زنان و رزمندگان این استان در کردستان اشاره داشت و اظهار داشت: این زنان حماسه های بسیار بزرگی در گیلان غرب، سومار، دهلران، خرمشهر و سوسنگرد آفریدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به صبر و حوصله همسران شهدا اشاره داشت و تصریح کرد: این زنان فرزندان را در دامن زینبی خود پرورش دادند و امروزه در عرصه های علمی می درخشند.

نقدی تاکید کرد: این یادواره ها و کنگره ها، فرصتی است که به اصالت خود رجوع کنیم و از گذشته درس عبرت بگیریم.

وی به نقش زنان در زمان حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: زنان، در این حکومت هیچ کاره بودند و ۸۰ درصد زنان ایرانی بی سواد بودند، اما امروزه زنان ما در تمامی عرصه ها می درخشند.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار است و فریب ادعاهای دروغین آزادی زن را نمی خورند، اظهار داشت: ما می دانیم این فریب ها و حیله ها از کجا نشات می گیرد.

نقدی همچنین به صحبت های آلمانی ها و دخالت آنها در امور کشورمان اشاره داشت و گفت: در زمان جنگ تمامی کشورها به صدام کمک کردند اما زشت ترین کمک ها توسط آلمان و آمریکا صورت گرفت که آنها سلاح شیمیایی دادند و به همین دلیل مردم ما این کشور را به جمهوری شیمیایی می شناسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: مردم این استان در اوایل تاریخ و انقلاب همیشه ولایت مدار بودند که نمونه آن جنگ «تنگ تامرادی» بود.

وی گفت: مردم این استان با وجود کوچکی و جغرافیایی بیشترین اعزام رزمندگان به جبهه و شهید را داشتند.

نقدی اظهار کرد: مردم این استان در ۲۶ عملیات در دفاع مقدس و در کربلا ها،  بدرها،  فجرها و کردستان و جنگ با اشرار حضور داشتند. 

وی تاکید کرد: خون و پوست این مردم با ولایت و شهادت آمیخته شده و آماده دفاع از کشورهستند.

منبع: مهر


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.