تاریخ انتشار:۰۱:۱۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سپهر رضوی
عصر دنا: آیا باید به چشم های خودمان اعتماد کنیم یا وعده های شیرین مسئولین استانی! ای کسانی که سنگ مردم را یه جورایی به سینه میزنیداگاه باشید این مردم منطقه لوداب فقط در حد وعده و وعید از شماچیزی ندیده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نام خدایی که خود ناظر اعمال و وعده های رنگین و دروغ آدمیان است.

بخش لوداب محرومترین بخش استان است که با وجود مردم با فرهنگ و بااستعداد همچنان در بن بست قراردارد و همچنان بدلیل راه عبور نامناسب هر روزدچارمشکلات بیشتری می شود

چندوقت پیش هم مشکلات را عنوان کردیم اما در پی بی توجهی مسولان قرار میگیرد.

از مرگ زن باردار تا بیماران تصادفی تا فقر وبیکاری مردم این بخش بعلت در بن بست بودن و طولانی بودن مسافت با مرکز استان را به اطلاع رساندیم اما هیچکدام دلیل نشد مسئولین توجه کنند اخیرا با آمدن رئیس جمهوری به استان وعده های داده شد ولی آنچه بیشتر از همه مورد توجه است حرف های غیرکارشناسی احساسی و بیشتر سیاسی و غیرمهندسی ودادن اطلاعات نادرست راجع به جاده پاتاوه دهدشت است که قرار شد اخر سال آینده افتتاح شود در اینجا لازم دیدیم چند نکته را به این جاده حیاتی و مهم عرض کنیم:

۱-هنوز چندین تونل بسیار بزرگ حفاری نشده

۲-چندین تونل حفاری شده هنوز هیچگونه لاینینگ انجام نشده

۳-چندین پل بسیار بزرگ و طویل که تاکنون هیچگونه عملی انجام نشده است

۴-خیلی از جاهای جاده است که هنوز خاک برداری نشده است

سالیان درازیست که هی امسال و سال دیگه می کنید که پروژه ملی بزرگراه پاتاوه_دهدشت افتتاح میگردد؟ یا شما در فضای زیبای دنیای ذهنی به سر میبرید یا ما که خود شاهد نحوه کار و پیشروی ان هستیم اشتباه میبینم!مسولین عزیز،ایا اخباری که از روند کار به دستتون میرسد معتبر است؟

ایا شده فقط یک بار صدا و سیمای استان ما که الحمدالله مسایل کوچیک همه مناطق را بزرگ جلوه میدهدیک گزارش حقیقی و برابر با حقیقت از چگونگی پیشرفت این پروژه ملی ارایه دهد؟

صداوسیما استان چه خدمتی به مردم منطقه راجع به این جاده انجام داده است؛

آیا عوض کردن مدیرکل راه که خود انقلاب راه سازی را در جاده های روستایی لوداب ایجاد کرد مشکل میشود مهندس فدایی در سایه بی مهری مسولین خدمت صادقانه و مهندسی وفوق العاده موثر کنار گذاشته شد تایکفرد غیربومی وبدون مدیریت کاری جایگزین شود الحق مهندس فدایی یه نیروی فعال و با پشتکار بالا که قربانی سیاست غلط مسولین شدایا یه نیروی بومی مستعد در این استان نبود؟؟

 ما مردم محروم منطقه لوداب، آیا باید به چشم های خودمان اعتماد کنیم یا وعده های شیرین مسئولین استانی! ای کسانی که سنگ مردم را یه جورایی به سینه میزنیداگاه باشید این مردم منطقه لوداب فقط در حد وعده و وعید از شماچیزی ندیده اند.

صدا و سیمای استانی نه صدای ماست و نه سیمای ماست. وگرنه یک بار نحوه روند حرکت و کار را در این پروژه بازتاب میداد تا مردم دیگر مناطق مقایسه ای ساده داشته باشند بین حرفای رنگین مسولین و واقعیت موجود..

چرا این پروژه ملی، ولی در بخش محروم لوداب این روند کند همچنان ادامه دارد و سالی یک متر هم بهره برداری نمیرسد و در عوض ماشین های سنگینی که بی فایده در حال رفت و امد هستندجاده اسفالته مرکزی بخش را به جاده ای بدتر از *خاکی و با چاله چوله های زیاد و همراه با گرد و خاک های زیاد مبدل کرده اند.

ایا تا حالا راه اسفالته مرکزی بخش لوداب را دیده اید؟همان راهی که همه روستاهای این بخش را به هم متصل میکند؟ خرابی این راه فقط نتیجه حرف ها و وعده های بی مورد مسولین است..

پروژه پاتاوه _دهدشت در لوداب به این صورت است که پل ها نیمه کاره رها شده اند. گود برداری ها انجام گرفته و بعضا چهار سال از این گودبرداری ها میگذرد و هیچ خبری نیست.

راه اسفالته اصلی مرکزی بخش به لطف ماشین های سنگین پیمانکار از حدود۵سال پیش مخروب و چاله چوله شده است، این پروژه هیچ چیزی عاید مردم لوداب نکرده است,جز اینکه خواسته اید ابرو را درست کنید، زدید چشم را نابود کردید.

ما مردم منطقه محروم لوداب از همت و حرف های امیدوار کننده مسئولین صمیمانه تشکر میکنیم ولی چه کنیم که فقط در حد حرف هستند و تا پیاده شدن این حرف ها به صورت عملی و برابر واقعیت خیلی فاصله است دقیق به اندازه طول همین *مسیر پاتاوه تا دهدشت فاصله است بین حرف تا عمل و واقعیت...جا دارد ضربالمثل های قدیمی را نیز به روز کنیم..

دانی مسئول بی عمل به چه ماند!!! به زنبور بی عسل..که فقط زنبور بودنش و وزوز های زنبورگونه اش، دهان مردم را شیرین میکند و در عمل جز نیش چیزی برای مردم ندارد...خدایا کی موقع عسل دادن این زنبورها می رسد!!! با تفاسیر میبینید که با این تعلل در کار چرا وعده ای غیر ممکن داده میشود.

اما چیزی که از ۵سال اخیر مسئولین هر سال وعده سه ماه دیگر دادند و هیچگاه عملی نشد قطعه دوم یعنی از دو راهی سرچنار تا بخش لوداب است حدود دو سال از بازگشایی و لاینینگ گذاری تونل ها میگذرد در حالیکه تنها حدود ۲ کیلومتر تا خود ورودی بخش لوداب اسفالت نیست و عملا کار خاصی ندارد اما کم کاری در بعضی ریزکاری ها درسایه بی توجهی مسئولین همچنان راکد مانده است.

و اینکه زمستان به راه رسید و هنوز مردم لوداب چشم انتظار توجه بیشتر مسئولین در جهت تسریع در روند و افتتاح این جاده تا لوداب هستند، امیدواریم مسولین تا قبل از نزول باران الهی این جاده را از روستای عزیزی تا لوداب افتتاح کنند

یا حق

چشم انتظار شما مسولین عزیز

سپهر رضوی

---------
عصر دنا: انتشار یادداشت ها، مطالب خبری و تحلیلی دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و مخاطبان و مسئولان مذکور می توانند جوابیه و نقد خود را برای درج به این پایگاه خبری ارسال کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.