کد خبر: ۱۰۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کمک 50 میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری برای تکمیل پروژه پاتاوه به دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل‌های قدیم و جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: راه و شهرسازی یکی از دستگاه‌های بزرگ استان است که نقش به‌سزایی در پیشرفت استان دارد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه سال گذشته یکی از بدترین شرایط اقتصادی کشور بود، افزود: نمایندگان مجلس، مسؤولین و پیمانکاران نه تنها در این شرایط متوقف نشدند بلکه فعال‌تر از گذشته کار را ادامه دادند.

وی با اشاره به فعالیت‌های ارزنده ارائه شده در حوزه راه، از مسؤولین امر تقدیر کرد و یادآور شد: هر چند واقفیم قشر پیمانکار متحمل خسارت‌های زیادی شده‌اند اما امیدواریم طبق رایزنی‌های انجام شده بتوانیم خسارت آنها را جبران و شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

نیک‌اقبالی، وزارت و به تبع آن اداره راه و شهرسازی را یکی از دستگاه‌های مورد نیاز در هر استانی دانست و بیان داشت: این اداره تاکنون اقدامات خوبی طی یک سال گذشته در حوزه توسعه راه‌های استان انجام داده است.

وی از رفع مشکل راه ارتباطی در منطقه زیلایی خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل راه ارتباطی این منطقه حل شده و تا چند روز آینده جاده ارتباطی زیلایی به استان چهارمحال و بختیاری را افتتاح خواهیم کرد.

نیک اقبالی، سیلاب کلوار را از دیگر مناطق مشکل‌دار در حوزه راه عنوان کرد و بیان داشت: مشکل این منطقه نیز در دست اقدام است و امیدواریم تا یک ماه آینده راه ارتباطی سیلاب کلوار به امامزاده شاه غالب(ع) تکمیل و افتتاح شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط آقای فدایی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قابل ستایش است، تصریح کرد: هیچ راه اصلی در استان وجود ندارد که طی این مدت عملیات راهسازی در آن انجام نشده باشد.

وی آسفالت 600 متر از باند فرودگاه یاسوج را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد و گفت: اگر 600 متر دیگر از این باند آسفالت شود مشکلات عمده‌ای از فرودگاه حل خواهد شد.

نیک‌اقبالی در ادامه به اجرای پروژه جاده پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و بیان داشت: طی جلسه‌ای که دیروز در این خصوص داشتیم، از طرف دفتر مقام معظم رهبری مبلغ قابل توجهی جهت کمک به ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

وی، از کمک 20 میلیارد تومانی برای امسال و 30 میلیارد تومانی برای سال آینده از طرف دفتر مقام معظم رهبری جهت اجرای این پروژه خبر داد.

نیک‌اقبالی افزود: سازمان برنامه و بودجه استان نیز 100 میلیارد تومان برای امسال و 100 میلیارد تومان برای سال آینده از محل اعتبارات ملی برای ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه استان ما فاصله زیادی تا حد نرمال کشور دارد، گفت: مسئولان و مدیران باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوانیم این فاصله را کم کرده و به توسعه استان کمک کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
جانم فدای رهبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار