تاریخ انتشار:۲۳:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدعلی علیمردانی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اسبق و جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: امیدوارم با کمک مسئولان و نمایندگان استانی بتوانیم ضمن برخورداری از بزرگراههای متناسب با نیاز استان به سمت ایجاد آزاد راه برویم.

وی با بیان اینکه دردها و مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را می دانم، بیان کرد: با مشکلات استان غریبه نیستم و امیدوارم بتوانم به خوبی به مردم این استان خدمت کنم.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان یک استان گردشگرپذیری است و یکی از زیرساختهای توسعه گردشگری راه است.

علیمردانی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیلهای بسیار خوبی دارد و می تواند جز استان ای تراز اول گردشگری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به کار کارشناسی شده و با مطالعه اعتقاد دارم و باید در این استان به دنبال اجرای پروژه های بهتر و بزرگتری باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات حسن فدایی مدیرکل سابق تقدیر و محمدعلی علیمردانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.