کد خبر: ۱۰۱۲۹
تاریخ انتشار:۱۱:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:
عصر دنا: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام نتوانست گرهی از کار ملت ایران باز کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عباس گودرزی شامگاه امشب در جلسه پرسش و پاسخ در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: خوش‎بینی نسبت به عمل کردن آمریکا به تعهدات خود در روند برجام مضحک و خنده‎آور است.

وی نظام حاکم بر آمریکا را نظام سلطه خواند و عنوان کرد: خوی دولتمردان آمریکایی چپاول‎گری و ذات آنها جنایت‎پیشگی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست داشتن آمریکا در همه جنایات رخ داده در کشور ایران خاطرنشان کرد: دولتمردان این کشور که حتی دشمنی خود را با ما کتمان نمی‎کند، به صراحت اعلام می‎کنند که اگر بتوانیم، پیچ و مهره‎های تسهیلاتی ایران را باز می‎کنیم.

گودرزی تاکید کرد: دولتمردان آمریکایی در دشمنی آشکار به صراحت اعلام کرده‎اند که بودجه‎ای را به منظور براندازی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرده‎اند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از دشمنان ایران اسلامی تصریح کرد: آنان با اعلام حمایت از فتنه 88 اعتراف کرده‎اند که ما صحنه گردان این فتنه بودیم و جنبش سبز سرمایه استراتژیک و پیاده نظام ما است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از دشمنی با عداوت و کینه‎توزی چندین ساله با کشور ایران و صراحت بیان در بیان این دشمنی انتظار باز کردن گره از کار ملت ایران خنده‎آور است.

گودرزی بیان کرد: مذاکرات دولت اصلاحات پلمب مراکز هسته‌ای ایران و خانه‌نشین کردن دانشمندان هسته‎ای را به دنبال داشت.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بومی‌گرایی در ادارات و دستگاه‎های اجرایی شهرستان بروجرد تاکید و اظهار کرد: جلسات متعددی را با وزیر آموزش و پرورش و معاونین وی در خصوص پرهیز از جذب نیروهای غیر بومی در آموزش و پرورش بروجرد برگزار کرده‎ام.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سویی با تلاش‎های صورت گرفته تعدادی از نیروهای بومی این شهرستان که در نقاط دیگری از استان لرستان در بدنه آموزش و پرورش در حال فعالیت هستند، به بروجرد بازگردانده شده‎اند.

گودرزی تاکید کرد: همچنین با تصویب مجلس شورای اسلامی تعدادی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی برخوردار از شرایط مصوبه مجلس در آینده نزدیک جذب آموزش و پرورش می‎شوند.

منبع: فارس

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.