کد خبر: ۱۰۰۶۳
تاریخ انتشار:۱۵:۳۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با حمایت مسؤولان از فرهیختگان، دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد پیشرفت‌های روز‌افزون کشور در سطوح مختلف باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از خبرگزاری فارس؛ هادی زارع‌پور ظهر امروز در جشن اهدای بورس تحصیلی به 137 دانش‌آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد که به همت موسسه خیریه ابرار صورت گرفت، اظهار کرد: سه عامل فکر خوب، مطالعه مناسب و مشاوره منطقی در موفقیت تاثیرگذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از اصول موفقیت این بوده که طرح‌های کوچک کنار گذاشته شود و اهداف آرمانی و بزرگ و قابل دسترس باشند، گفت: باید از هوش و استعداد بهره کافی و وافی را ببریم.

زارع‌پور با تاکید بر اینکه از نگاه‌های غلط و افکار منفی عاملی در عدم پیشرفت هر دانش‌آموز است، گفت: چرخه آینده کشور به دست همین دانش‌آموزان نخبه می‌چرخد لذا باید گفت که خواستن توانستن است و نباید افکار غلط از پیشرفت دانش‌آموزان جلوگیری کند.

وی خطاب به دانش‌آموزان نخبه اذعان کرد: اگر بخواهیم کشور را به رشد و ترقی برسانیم قطعا با تلاش و کوشش محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان از فرهیختگان، دانش‌آموزان و دانشجویان شاهد پیشرفت‌های روز افزون کشور در سطوح مختلف باشیم.

فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه با احسان و نیکوکاری شخصیت انسان تکامل می‌یابد، گفت: اگر جوانان در گذشته برای حفظ و دفاع از کشور فداکاری کردند امروز نیکوکاران با حمایت‌های خود همان عزت را برای مردم ایجاد کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعا زمانی که نیکوکاران دست افراد مستعد را می‌گیرند تا زمینه افتخاری برای جامعه کسب شود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از دانش‌آموزان و دانشجویان بورسیه موسسه خیریه ابرار تجلیل شد.



ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین