تاریخ انتشار:۲۳:۲۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۵ درصدی تصادفات فوتی در ۶ ماهه اول امسال در این استان خبر داد و گفت: جاده "یاسوج-اصفهان" پرخطرترین محور مواصلاتی استان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ منوچهر سیاهپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 6 ماهه اول امسال 880 فقره تصادف در این استان به وقوع پیوست که در زمینه تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.

وی بیشترین ساعت وقوع تصادفات در استان در 6 ماهه نخست سال 95 را ساعت 16 تا 22 با 30 درصد اعلام کرد و افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز و همچنین تجاوز و انحراف به چپ بیشترین تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است.

سیاهپور با تشریح بیشترین علت حوادث به وقوع پیوسته در 6 ماهه اول سال 95 ابراز کرد: سواری‌ها با 69 درصد، وانت 13 درصد، 9 درصد موتورسیکلت‌ها و 4 درصد نیز وسایل نقلیه عمومی بیشترین وسیله نقلیه مقصر در تصادفات در این مدت 6 ماهه بوده‌اند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد جاده "یاسوج-اصفهان" حد فاصل پل مهریان تا پل کتا را به عنوان پرخطرترین جاده این استان با 17 درصد تصادفات عنوان کرد و گفت: بیشترین تصادفات در 6 ماهه اول سال 95 در شهرستان گچساران رخ داد و بعد از آن یاسوج و دهدشت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار