تاریخ انتشار:۲۲:۰۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: در آئینی با حضور مسئولان استانی مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در حکمی از سوی سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیت فرهادی به سمت رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های این استان منصوب و از خدمات فرخ قائمی مقامی مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشکلات داخلی و مسائل حاشیه‌ای در گذشته در این سازمان باید برطرف شود.

پژمان نیک‌اقبال با تاکید بر اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها باید کمک بیشتری به شهرداری‌های هفده‌گانه کند زیرا مشکلات متعددی دارند، افزود: ارتباط و تعامل بین سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان افزایش یابد.

وی عنوان کرد: رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به چند موضوع جدی از جمله تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین افزایش سطح رفاه کارکنان این سازمان توجه کند.

رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: انتظار همکاری همه جانبه از کارکنان را دارم زیرا با این همکاری زمینه توسعه استان و رفع مشکلات شهرداری‌ها فراهم می‌شود.

آیت فرهادی با تاکید بر اینکه اهتمام جدی سازمان همیاری شهرداری‌ها تکمیل پروژ‌های نیمه تمام است افزود: این سازمان بازوی اجرایی شهرداری‌ها بویژه شهرداری یاسوج است زیرا این شهرداری به نسبت سایر شهرداری‌های استان مشکلات خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه سازمان باید به سوی درآمد زایی پیش رود ابراز کرد: شهرداری‌های استان در زمینه‌های مختلف مشکلات تعددی دارند و سازمان بیش از پیش برای کاهش مشکلات آنان تلاش و همکاری می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.