تاریخ انتشار:۱۶:۱۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
داور بین‌المللی فوتبال مطرح کرد
عصر دنا: عصردنا: داور بین‌المللی فوتبال ایران و نایب رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدترین روز در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه سیاهی بود که بخشی از ورزشگاه پیر شهر یاسوج را تخریب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش «عصر دنا»خداداد افشاریان عصر امروز و پس از تخریب بخشی از ورزشگاه قدیمی شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: باید امروز را در تقویم به نام چهارشنبه سیاه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری کنند.

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: امروز روز عزای ورزش استان و روز سیاه فوتبال کهگیلویه و بویراحمد لقب می‌گیرد، زیرا حرمت ورزش و فوتبال شکسته شد.

وی با انتقاد از مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته قبل از هر چیز باید بگویم که سفر رئیس‌جمهور برای فوتبال نه تنها دستاوردی نداشت بلکه ضرر نیز برای فوتبال به همراه داشت.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان برای ایجاد جایگاه سخنرانی رئیس‌جمهور هر کاری که خواستند با ورزشگاه تختی و VIP آن کردند و همه زحمات ما را در چند سال اخیر بر باد دادند.

افشاریان گفت: جوشکاری‌های نامناسب و غیر اصولی که در VIP انجام دادند این بخش از استادیوم را از بین برده است بدون از اینکه از ما نظر و مشورتی بخواهند.

وی این کار را مقدمه‌ای برای تخریب بخشی از ورزشگاه تختی برای ایجاد پارکینگ دانست و گفت: مسؤولانی که خود هیچ علاقه‌ای به ورزش ندارند و نمی‌دانند که ورزش چه جایگاهی در حوزه فرهنگی دارد دست به چنین اقدامات سیاهی می‌زنند.

افشاریان با انتقاد شدید از مسؤولان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آقایان ایستاده و این فجایع را تماشا می‌کنند چرا که نقشی در ورزش استان ندارند و اصولا هیچ کاره‌اند.

وی ادامه داد: شور و نشاط را از مردم استان گرفته‌اند زیرا نه خود به ورزش اعتقادی دارند و نه برای مردم و جوانان ورزش‌دوست اهمیتی قائل هستند.

افشاریان ورزش را در اولویت‌ از ایجاد پارکینگ در شهر یاسوج دانست و گفت: مسؤولان به فکر مردم باشند چرا که در چند وقت اخیر خبرهای بسیار ناگواری از معضلات اجتماعی که نامی از آن نمی‌بریم در این شهر و دیگر نقاط استان اتفاق افتاده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.